Kariéra v Ageritu

Motivující prostředí pro váš profesní růst

Připojte se k naší neustále se rozrůstající společnosti, která podporuje své zaměstnance. Záleží nám na tom, aby se každý člen týmu cítil motivovaný a oceněný. Naším cílem je vytvořit prostředí, kde každý může rozvíjet svůj potenciál a tím přispívat k úspěchu celé firmy.

Věříme, že spokojený zaměstnanec přináší spokojeného zákazníka, což je naším dlouhodobým cílem.

Právě hledáme talentované a motivované uchazeče na následující pozice:

Sales manažer – digitalizace výroby

Pro náš přátelský akční team, zabývající se prodejem, vývojem a podporou moderního informačního systému eMISTR , hledáme příjemného komunikativního a iniciativního parťáka s tahem na branku, kterého baví digitalizace, nové technologie a nezalekne se technických řešení.

Znáš někoho takového, nebo se v tom poznáváš ty sám? Pak právě obsazujeme místo Sales manažera se zkušeností v obchodním světě. Pojďme spolu podpořit zlaté české ručičky výrobních firem našim skvělým produktem.

Vaším úkolem bude budovat stávající vztahy s našimi klienty, vyhledávat a otevírat nové obchodní příležitosti a spolupracovat s naším implementačním teamem. Pokud vám představa spokojeného klienta, který díky nám ve výrobě ušetří i několik milionů na zvýšení efektivity výroby dělá stejnou radost jako nám, jste náš člověk a těšíme se na vás!

Budeme tě chtít, pokud máš:

– ukončené SŠ, případně VŠ technického či manažerského směru

– praxi v obchodě technických, či IT řešení minimálně 3 roky, v minimálním klientském objemu 300.tis a výše/p.m.

– aktivní řidičský průkaz a rád cestuješ po ČR a SK

– příjemné a profesionální vystupování, dobré komunikační dovednosti, samostatnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem

– otevřenost novým technologiím, celkově dobrou IT gramotnost

– znalost problematiky výrobních firem a skladů, výhodou

– týmového ducha – hledáme kolegu, se kterým je radost spolupracovat, a který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy

Co u nás budeš dělat?

– budovat vztahy s našimi stávajícími zákazníky a poznávat jejich potřeby

– vyhledávat nové příležitosti pro zlepšení ve výrobních firmách díky našemu systému

– navazovat kontakty s výrobními firmami a sjednávat s nimi obchodní schůzky

– konzultovat možnosti řešení na základě požadavků našich klientů s našimi implementátory

– prezentovat navržená řešení, připravovat a uzavírat s klienty smlouvy k oboustranné spokojenosti

– tvojí odpovědností budou obchodní výsledky, komunikace a rozvoj obchodních a marketingových aktivit u našich zákazníků

– budeš zpracovávat cenové nabídky, účastnit se výběrových řízení a veřejných zakázek

– pokud epidemiologická situace dovolí, buděš nás reprezentovat na veletzích a konferencích

– budeme společně pracovat na vytváření marketingových kampaní na podporu prodeje a odborných článcích

– tvým úkolem bude také zpracovávání pravidelných reportů, zaznamenávání svých činnosti pomocí interních systémů a analyzovat konkurenci i potenciál

Co se ti u nás bude líbit?

– kvalitní produkt a smysluplná práce, která má u klientů výborné výsledky

– zkušenosti ze stovek projektů, kterými tě provedeme a náležitě zaškolíme

– oceňující prostředí – vzájemně se podporujeme, tvou kvalitní práci dokážeme ocenit

– získáte jisté fixní ohodnocení na spokojený život a bonusy za vaše obchodní výsledky a reprezentaci firmy

– stanete se součástí pohodové společnosti, kde společně pracujeme a vytváříme funkční řešení více než 18 let

– pro naše zaměstnance máme zajímavé benefity: 5 týdnů dovolené, služební automobil střední třídy po zapracování i k osobnímu užívání, PC a mobilní služby neomezeně, flexibilní pracovní dobu, možnost částečné home-office, firemní akce, a mnoho dalších překvapení

Nástup: ideálně ihned, ale na šikovného obchodníka si i rádi počkáme

Pracovní úvazek: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: HPP, nebo ŽL, dle vašich preferenc

Programátor DELPHI

Společnost Agerit v oblasti IT působí již více 19 let. Specializujeme se převážně na externí správu počítačových sítí a techniky, včetně zabezpečení dodávky HW vybavení. V roce 2006 naše společnost uvedla na trh jedinečný MES systém na sledování a vyhodnocování výroby s funkcí docházky pod názvem PRACANT. Následně byl vyvinut program 2. generace, který se jmenoval Výroba Online a značně rozšířil původní funkcionalitu původního řešení. Po více než 250 úspěšných instalacích nyní přicházíme s jeho zcela zbrusu novou verzí 3. generace, kterou je eMISTR -Výroba Online (více naleznete zde www.emistr.cz), která se chce stát jedničkou na českém trhu a také významným hráčem na trzích v zahraniční. Staňte se členem našeho týmu a zejména srdcem tohoto významného projektu! Možná právě na Vás čeká tým zapálených profesionálů, kteří se již nemohou dočkat nového kolegu.

Máte zájem:
• Pracovat v moderní firmě s rodinným přístupem
• Rozvíjet své znalosti s možností kreativity
• Být členy projektu s velkým potenciálem a budoucností
• Volnou pracovní dobu
• Možnost práce na ostatních projektech a samostatných modulech

Naše požadavky:
• Znalost DELPHI 10 nebo XE7 a vyšší
• Znalost INDY, JVCL, ZEOS, DevExpress komponent výhodou
• Používání DB GRIDŮ
• Znalost MySQL (na úrovni tvorby složitějších dotazů, vytváření tabulek a tvorby indexů)
• Spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů

Nabízíme:
• Profesní a osobní růst
• Služební automobil pro soukromé účely
• Příspěvek na dopravu / ubytování
• Systém vzdělávaní s možností certifikace a standardizace znalostí
• Motivující finanční ohodnocení (systém bonusů a odměn, podíl z prodeje modulů systému)
• Pracovat v případě potřeby z domu (home office)
• 5 týdnů dovolené
• Dobrá káva i nálada na pracovišti
• Práce na HPP nebo ŽL

Pracoviště:
• V sídle firmy – Rajhrad u Brna nebo ve vývojové kanceláři v Brně (v blízkosti MHD)

Termín nástupu:
• Ihned / dohodou

Systémový inženýr

Požadavky:
• schopnost komunikovat (schopnost klientovi vysvětlit složitou problematiku srozumitelně)
• středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
• minimálně 4 roky praxe
• vlastnit minimálně certifikát MCSA nebo MCITP (Microsoft certifikovaný administrátor)
• dobrá znalost protokolu TCP/IP
• znalost všech klientských OS Windows, znalost 2012, 2016 a 2019 serverů včetně AD, GPO, DNS, VPN,  …
• znalost MS Exchange nebo MS SQL serveru výhodou
• znalost OS Linux výhodou
• řidičský průkaz B
• pasivní znalost AJ podmínkou

Náplň práce po zapracování:
• administrace serverů klientů (přes 100 serverů) a řešení systémových problémů (různorodá problematika)
• implementace nových technologií a testování pro klienty
• vzdálená správa u klientů
• správa DNS záznamů